Fosta Autoritate pentru Turism, transformată în guvernarea PSD în Minister, a elaborat o strategie pentru dezvoltare şi marketing. România ar urma să fie promovată pe mai multe canale, cu accent pe mediul online şi pe aplicaţii, în raport cu avansul tehnologic de astăzi.

Documentul, publicat recent pe pagina de internet a ANT, arată că pe lângă promovarea în online, viziunea urmăreşte şi optimizarea modului de utilizare a canalelor de comunicare offline. Astfel, pe lângă creşterea vizibilităţii prezenţei în cadrul târgurilor de profil, mai este prevăzută şi realizarea de campanii şi execuţii TV.

Iar la acest capitol, pe modelul show-ului de televiziune Supravieţuitorul, documentul prevede „organizarea unui concurs, difuzat în cadrul unui show televizat, la nivel internaţional„.

Conceptul are la bază stimularea celor cinci simţuri: văz, auz, miros, gust, pipăit, şi va avea un al şaselea simţ, specific României, se mai arată în documentul citat.

20 de participanţi, selectaţi la nivel internaţional, vor petrece 30 de zile în România, perioadă în care aceştia vor trebui să rezolve mistere şi să trăiască experienţe specifice în diferite zone ale ţării.

„În rezolvarea acestor quizuri, aceştia se vor deplasa cu maşini de teren puse la dispoziţie de organizatori, dar vor folosi şi alte mijloace de transport, care să sublinieze de fapt, autenticitatea şi farmecul României: mocăniţa, cal fără şa, şareta, căruţa cu cai, vor face autostopul, vor mâna un car cu boi, vor lua telecabina, etc”, se mai arată în document.

Maşinile care vor transporta concurenţii vor fi dotate cu wi-fi pentru ca aceştia să transmită live pe reţelele de socializare reuşitele şi întâmplările.

Participanţii vor avea la fiecare probă noi indicii legate de moroi, vârcolaci, pricolici, iele şi alte elemente care sunt specifice tradiţiilor româneşti.

Fosta şefă de la Turism, Anca Pavel-Nedea, declara în toamna anului trecut că trebuie să ne folosim de mitul lui Dracula pentru a ne promova şi pentru a atrage mai mulţi turişti.

Daţi-ne voie să ne asumăm cu toţii ceea ce avem: mitul lui Dracula, care în timp ce noi ni-l dezbăteam, ajung să ni-l fure alţii! Măştile dacice, miturile, legendele pe care fiecare zonă le are, poate nu le exploatează sufiecient, poate nici nu au început să le exploateze, dar care fac parte din filonul autentic românesc, căutate de toţi străinii din toată lumea, de consumatorul avizat. Acestea sunt poveşti, sunt filiere ale misterului pe care România trebuie să le capitalizeze. Dacă noi nu ne asumăm, în secunda doi va fi altcineva care va face asta”, a mai declarat şefa ANT.

Integral pe ECONOMICA.net

Acest articol este proprietatea Pagina de Agricultură și este protejat de legea drepturilor de autor. Orice preluare a conținutului se poate face doar în limita a 500 de semne, cu citarea sursei și cu link către pagina acestui articol.

1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (Niciun vot deocamdată)
Se încarcă...

Related Posts

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *